pátek 13. května 2016

Organizér na cesty PRO VÁS

Nevím jak vy, ale já jsem typ člověka, co má rád věci pěkně organizované a naplánované. Samozřejmě jsou i dny, kdy je nějaké plánování na tom posledním místě, co mě zatěžuje. To ty dny potom dopadají tak, že vlastně skoro nic nedělám a má největší činnost je dojít k ledničce a zpátky.
Někdy jsou tyto dny potřeba, někdy to ale je pouhá lenost.
A abych se této lenosti co nejvíce vyhnula, pomáhá mi v tom si ráno napsat tzv. "to do list", aneb co všechno chci stihnout. Věřte nebo ne, na mě to funguje.
Víc jsem se o tomto tématu rozepsala v tomto článku: JAK SI ORGANIZOVAT ČAS



Dnes to bude ale o trošku jiné organizaci. O takové, kterou ocení hlavně cestovatelé, a tedy o organizaci karet, jízdenek, map a jiných cestovatelských nezbytností (myšleno papírových).
Jinak řečeno, jedná se o ORGANIZÉR NA CESTY.
Buďme upřímní, kolikrát se nám stalo, že jsme byli na letišti a zběsile hledali pasy/letenky ?
Nebo ve vlaku a to samé s jízdenkou/slevovou kartou.
Já jsem na to totiž vážně expert. Sice někde v nitru vím, že jsem ji tam přece dávala, ale než se k ní dostanu, tak se mi tep stihne dvakrát zvýšit.

A tak se sešlo pár vynálezců a vynalezli věc, která by naše trable vyřešila.
Já bych se s vámi dnes chtěla podělit o jednu z nich.
Rozmýšlela jsem se mezi barvou růžovou a modrou, ale zvítězila modrá, protože je taková více neutrální. Kdežto růžová je sice fajn, ale ne každý jí holduje.
Já bych ji třeba ale brala všemi deseti :D.
Organizér je ze stránky www.postovnezdarma.cz.

Jak můžeš organizér získat ?
○Napsat, kam by jste se chtěli podívat a jaké místo jste navštívili naposledy
○Být pravidelným čtenářem tohoto blogu nebo mě sledovat na instagramu (@ivlahutova)
Napsat váš email



Nic víc, nic míň. Jednoduché jako facka :).
Vítěze vyhlásím 22.5.2016 (náhodným výběrem).
Pokud by jste ale náhodou tím šťastlivcem nebyli zrovna vy, sehnat jej můžete na internetovém eshopu www.postovnezdarma.cz, kde jak už název napovídá, neplatíte žádné poštovné.
A o otm už se přemýšlet dá! :D

Přeji hodně štěstí a organizaci ZDAR!

6 komentářů:

  1. Naposledy jsem byla v Budapešti a muj životní sen je Australie :)
    Sleduji na instagramu.

    Kája

    Amerik2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sice je to uz dele, ale co si vzpominam tak muj posledni vylet byl do Vidne. Jednou, doufam, navstivim Rusko, protoze Rusko je pro me samo o sobe nejvic lakave! :D
    Blog sleduji uz dlouho a instagram bohuzel nemam :/

    karolsvehla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Naposledy som bola v Španielsku (San Sebastian) na festivale a veľmi by som chcela ísť do Škótska alebo na Island! :3
    Blog sledujem pod menom Cherry Bee a mail mám bethany.bee147@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem v Irsku :-) Super příroda, fajn lidi a trochu mi to i chybí. Moc ráda bych se v budoucnu podívala někam na sever. Norsko, Finsko ... - mám ráda zimu :-)
    e-mail: potrefena.mama@gmail.com
    www.potrefena-mama.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Cestování je můj největší životní cíl. :) Mám takové top země, kam bych se chtěla podívat. Mezi ně patří například Velká Británie, Irsko, Španělsko, Řecko, Argentina, Dubaj, USA a spooousta dalších. :)
    Můj e-mail je: danielaplechackova@seznam.cz :)
    http://danielleshan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Naposledy jsem byla v Bratislavě, ale už se těšim az udělám maturitu a budu jen cestovat ! :) chtěla bych do Řecka :)
    Tereza.Dr@seznam.cz
    instagram: tereza_drechslerova
    email: Tereza.Dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat