neděle 1. května 2016

Multikulturní přátelství a knedlíčky k tomu

Být v Anglii a zajít si na tradiční čínské jídlo, to přece dává smysl.
Tedy alespoň v mém případě to minimálně malý smysl dávat mohlo. Proč ? Protože jsem poznala jednu super kamarádku z Číny, a jednu z Koreje.
Po sáhodlouhém rozebírání typických jídel pro danou kulturu jsme se rozhodli, že navštívíme jednu část v Londýně, a to konkrétně Chinatown.
Výběr restaurace jsem nechala na mých zkušenějších kamarádkách, a tak nezbývalo než se těšit na asijské chutě a jinou kulturu.
Zamířili jsme tedy do restaurace Dumplings legend. Kamarádka (napsala bych přímo jména, ale je to vážně nad mé lidské síly, já jsem totiž ráda, že je umím alespoň vyslovit :D) si vzala na starost taky výběr jídla a já mohla jen dumat, co mi za chvíli přistane na talíři.



Co jsme tedy nakonec měli ? Vynikající knedlíčky na dva způsoby, jedny na sladko (s nějakou žlutou nádivkou) a jedny na slano (s masem a šťávou). Dále smažené kuře a zeleninu ve sladké omáčce, kachnu a smaženou rýži se zeleninou a masem. Prostě pravé asijské hody!
A můj názor ? Nejvíc mi chutnaly asi knedlíčky na oba způsoby, ale kachna mě nějak nenadchla.
Nejsem totiž velký milovník (jak by můj bratr řekl) "žvýkačkového" masa.
Ovšem celkově vzato to byl vynikající chuťový zážitek!


A co víc, byla to moje první zkušenost s hůlkami. Docela sranda, řeknu vám. Kamarádka s nimi zatím moc nejsem, ovšem, kdo ví. Třeba jednou.


Chinatown rozhodně není doslova "town", je to spíše taková ulička, kde jsou všelijaké obchůdky a restaurace pro asijské jedince. Aby se v tom Londýně taky cítili trošku jako doma.
Nemohla jsem si odpustit návštěvu supermarketů, a překvapivě, všude samé NUDLE
A tak jsem si jedny nudle taky koupila.


Dále mě mé výletování po Londýně zatáhlo do části Notting Hill. Hlavní důvod byl Portobello market, na který mne nalákala kamarádka z Německa.
A tak se vyrazilo. Opět to byla jedna dlouhá ulice, kde po stranách byly různé stánky s jídlem, oblečením, suvenýry, knihami.. Co "hrdlo" ráčí.



Tentokrát jsme se ale s tradičností jídla moc nezaobírali a skončili u palačinek s nutellou.
A vadilo nám to ? Vůbec ne! Palačinky a nutella totiž nikdy nezklamou.


Lidi, kteří mi budou neskutečně chybět.
Jedna Němka, dva Švédi a jedna Češka. Aneb perfektní kosmopolitní přátelství.
Všichni jsme se poznali až v Anglii ve škole a už teď můžu říct, že mi vážně přirostli k srdci.
A jak těžké bude říct jim Ahoj.

Ale víte, co je na tom pozitivní ? Důvod, proč navštívit Švédsko, Německo, Koreu a Čínu!!

7 komentářů:

  1. China Town jsem navštívila, když jsem byla v Anglii před třemi lety a bylo to nádherný! Zbožňuju čínskou/japonskou/korejskou kulturu, jídlo, oblečení, vlastně všechno! :D

    Karolína || Nevzdáme se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si v této kultuře našla zalíbení! :)

      Vymazat
  2. S palačinkou se ti nedivim...volila bych stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Docela ti to závidím :D všechno zní tak super :) jenom, já bych se nedomluvila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale domluvila :). Možná by to vzalo nějaký ten pátek, ale časem by ses určitě domluvila! :D

      Vymazat
  4. Tak a teď mám chuť na palačinky s nutellou... no, když je někdo blbej a čte články o jídle v 11 večer!
    Jinak tě naprosto chápu, loučení je děs! Já se před pár dny rozloučila s kamarády z Erasmu a bylo to teda pořádně těžký...

    OdpovědětVymazat