pátek 15. dubna 2016

Menší záležitosti jsou taky důležité

To počasí už vážně neví coby. Jeden den je krásně, že to připomíná skoro léto a druhý den zase prší a je chladno, že by každý nejraději zůstal doma.
A dnešek je zrovna ten lepší. Od rána svítí sluníčko, k tomu jsem dnes nebyla ve škole, perfektně jsem si zacvičila a uvařila si perfektní kašičku.
S jednou kamarádkou jsme si řekli, že každý den si budeme sdělovat, co dobrého se v ten den stalo. Ať už je to maličkost jako dobré kafe, nebo v mém případě velká událost v podobě dobré známky z matiky. To by jste se i divili, kolik takových věcí se za daný den stane. To jenom my na ně nedáváme dostatečnou pozornost a bereme je jako samozřejmost. Pravdou ale je, že samozřejmostí není nic.
Zkuste si večer před spaním říct to samé, rozhodně tím nic neztratíte. Ba naopak.


A víte, co za super věc se stalo ?! NEKTARINKY!
Konečně se začali objevovat na pultech v obchodech. Sice nejsou ještě úplně eňoňuňo, ale to přijde. Nektarinky jsou totiž moje úplně nejvíc oblíbené ovoce. Dokonce jsou i před jahodami. A to už je sakra co říct. Minulé léto nebyl jediný den, co bych neměla alespoň kousek.
Tak a teď si můžete představit mou radost, když je mamka donesla domů.
A následující rána byla snídaně jasná!


Ještě další věc se stala. Nevím, jestli je tak super jako nektarinky. Nejspíš ani ne.
Dostala jsem brýle. Už od druháku mám problém se čtením z tabule. A jelikož sedím v předposlední lavici, to tomu taky moc nepomáhalo.
Ve druháku se to ještě dalo přežít, ale třeťák ani zaostření na číňánka nepomohlo. A tak jsem zamířila na oční a vyfasovala brýle. Vybírání těch správných mi trvalo dost dlouho, ale nakonec jsem našla ty pravé. Už jsem si na ně docela i zvykla. Jo a, prý vypadám chytřejší! :D

Selfie jako ukázka musí být.

Taky jsem si koupila dvě knížky, se kterými se s vámi podělím ale zase jindy. Až je budu mít přečtené, abych mohla napsat můj plný názor. 
Prozradím jen, že jedna je od české blogerky a druhá je na bázi osobního rozvoje.
A ještě jeden poznatek. Do Anglie letím už zítra, což by mělo znamenat, že bych měla mít dávno sbaleno. Skutek utek a já tu sedím a sepisuju článek. Co už.
Ale ihned po dopsání jdu na to. VÁŽNĚ.

Tak se mějte a držte mi palce, ať tu cestu dobře zvládnu. Sama na letišti, to si říká i o samostatný článek :D. Budu se snažit ozvat i z Anglie :).

P.S. Nevíte prosím někdo, jak se dá změnit automatická úprava velikosti obrázku v článku ?
Mám danou stáhlou šablonu a automatické zvětšení dost ubírá na kvalitě fotek.
Díky moc :).

4 komentáře: