sobota 9. dubna 2016

Daily things

Články tohoto typu jsem četla nesčíslněkrát a sama vím, jak je mám ráda. Asi to bude tím, že každý člověk má přirozenou tendenci nahlížet ostatním do života, jinak řečeno, všichni v sobě máme alespoň malou míru zvědavosti.
A to je úplně normální a lidské. Všechny nás zajímá, co se děje okolo. Někoho méně, a někoho poměrně více. A jak se říká, všeho moc škodí. To je ale zase na jiné povídání.
Tak jsem tak přemýšlela a napadlo mě, že bych mohla zkusit sepsat seznam mých TOP věcí, které používám každodenně. Bez kterých bych si zkrátka můj ideální den představit nemohla.
Věci, které používám téměř automaticky. Věci, bez kterých jsem poněkud nervózní. 
Jasně, že tak horké to nebude, najdou se i dny, kdy s těmito věcmi do styku nepřijdu, ale chápete, jak to myslím. Vodu, jídlo a spánek si s prominutím ale odpustím :D. 

MOBIL
Vrchol všech vrcholů. Musím ho mít neustále u sebe. Jakmile je ode mě vzdálený více než normálně, dokážu pěkně znervóznět. Dokonce se řadí i mezi první věc, co udělám ihned po probuzení. Vypnu budík na mobile a podívám se na čas. Mobil je můj pomocník jak ve škole (děkuji ti fotoaparáte!), tak i v normálním životě. S tímto bodem se nese i přístup na internet a komunikace s přáteli. Někdy ani týden nezapnu notebook, na vše mi prostě stačí telefon. Nevím, jestli je to smutné, ale rozhodně je to záležitost nynější generace. Vítej 21. století!

JELENÍ LŮJ
Nedej bože dne, kdy nebudu mít po ruce jakýkoliv jelení lůj. Už od mala trpím na suché rty a kombinaci suchých rtů bez jeleního loje považuji za tu opravdu, ale opravdu hrozivou.
Dokonce už mám i předepsaný speciální lůj od kožní. 
Což mi připomíná, že mi minulý týden najednou zmizel sám od sebe z pokoje a za boha ho nemůžu najít! Ano, samo se to :D. Byl to jediný lůj, který mi na rtech vydržel třeba i 2 hodiny. 
Takže zatlačit slzičku a čekat další měsíc, než mě milá paní sestřička objedná.

KAPESNÍKY
Asi se nestane, že bych někdy odešla z domu bez kapesníků. Další věc, co mám od mala. Stačí projít venku na chladném vzduchu a už tahám kapesník. Ve škole už všichni dobře ví na koho se obrátit, když jeden taky potřebují :D.

ŽVÝKAČKY
Žvýkám když se nudím, mám na něco chuť, mám chuť na tu žvýkačku, po jídle.. Spotřebu na den sice nemám nějakou obrovskou, ale tak 4 žvýkačky denně jsou u mě optimální. Nejraději mám klasiku - zelené a modré Orbitky, nepohrdnu ale ani Airwaves nebo jiným "pálivým".

KÁVA
Protože mám kávu spojenou s chvilkou pro sebe. Dát si k tomu něco dobrého a odpočinout si. Na druhé straně mám kávu spojenou i s přemýšlením, takže kdykoliv se mám jít něco učit, doprovází mě hrnek kafe. Taky mám jeden hrnek na kafe, který používám pořád. Koupila jsem ho asi před 5 lety na Vánočních trzích ve Vídni a od té doby na něj nedám dopustit.

SLUCHÁTKA
Kdykoliv jedu sama vlakem, na něco čekám, mám špatnou náladu,...sahám po nich. Stačí pár písniček a hned je mi líp. Čekání uběhne rychleji, nálada se rapidně obrátí. Taky je to dobrý prostředek, jak prostě uniknout z reality a na chvíli vypnout. Jen tak se zaobírat ničím, přemýšlet nepřemýšlet. Super způsob relaxace.

SPORT
Stejně jako hudba ve sluchátkách, tak i jakýkoliv druh pohybu může posloužit jako relaxace. 
Dám vám příklad. Minulý týden jsem se doma dozvěděla jednu "novinku", která mě absolutně vytočila. Pořádně ani nevím proč, protože jsem na to velké právo ani neměla. Prostě se mi nálada totálně změnila. Měla jsem chuť něco rozbít. 
Ale dřív, než bych vypustila z pusy něco, čeho bych později litovala, jsem se vzala a šla na kolečkové brusle. Prvních 15 minut jsem měla pořád náladu na nic, ale potom LUSK a zase bylo všechno krásné a růžové (s nadsázkou, samozřejmě :D). Domů jsem přijela uklidněná a vděčná mému rozhodnutí. 
Doufám, že nejsem jediná, kdo má takové nálady. Zatím to přikládám pubertě, takže doufám, že to rychle odezní, protože dřív se mi to vážně nestávalo :D.

OŘECHOVÉ MÁSLO 
Nemohla jsem si to odpustit. Den bez ořechového másla je jako den bez vody (opět přepáleno :D). Ne vážně. Kdybych mohla, tak ho jím klidně po kilech. Mým favoritem bylo a vždycky bude nejúžasnější kešu máslo od MyProtein. Ohhgf. Hodně mých kamarádu tuto závislost jaksi nedokážou pochopit. Nejčastější odezva je "fuuj, jak to můžeš jíst". Nad tím se vždy jenom pousměju. Na druhou stranu se některým ani nedivím, protože nějaká másla ze supermarketů zrovna dvakrát dobrá nejsou. Ovšem my "zběhlejší" už víme, co je dobré 3:).

Jsem si jistá, že si určitě ještě na něco vzpomenu. Ale to třeba až jindy.
A co používáte denně vy ? :)

8 komentářů:

  1. Tak bez jeleního loje nepřežiju :D mám ve všech kabelkách a všude kolem sebe :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ořechové mááááslo!!! :)) ...hlavně to kešu z DMka :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nedokážu představit být bez mobilu �� A s tím jelením lůjem to znám �� Já jsem si zamilovala eos a na ten nedám dopustit ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně právě eos moc nesedl. Jak se říká, sto lidí, sto chutí :)

      Vymazat
  4. Za mě asi taky mobil, potom rozhodně počítač (ten stoprocentně! xD) a knihy. Pak taky postel a nějaká ta kniha, potažmo sluchátka. Ty mi teď ironicky odešly a už nefungují :-D Jinak taky rozhodně kapesníky. Vždycky u sebe nosím zásobu kapesníků, protože jsem nějak zjistila, že je často ostatní nemají. A tak jich mám víc, kdybych s někým šla, anebo tak :-D Mívám u sebe obvykle i nějaký ten jelení lůj anebo balzám, protože mi věčně praskají koutky, au. A pak samozřejmě mentosky, tic tac anebo orbitky - ty mám na nervozitu, protože nemám ráda společnost lidí xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez zasoby kapesniku ani na krok !! 😀

      Vymazat