středa 3. února 2016

Změna je život + kdo vlastně jsem ?

Je to asi měsíc, co jsem napsala příspěvek plný upřímných slov. A nebyla tam jenom upřímná slova, ale i příslib o nadcházející změně.
Ano, trvalo to měsíc. Ale mělo to taky svůj důvod. Úmyslně jsem si to nechala na jarní prázdniny, protože přeš školní dny mám toho času docela poskrovnu.
Prázdniny nastali a já držím své slovo.


 Začnu s první změnou - tou nejzásadnější.
Rozhodla jsem se zaměření blogu doslova "překopat". Jeho obsah už mě nenaplňoval tak, jako dříve. Už jsem to zmiňovala vícekrát. Můj život už se netočí jenom kolem fitness.
Samozřejmě je pořád velkou částí mého života, už ale ne zdaleka tak velká.
To sum it up, chtělo to super velkou obměnu. Od obsahu, vzhledu až po samotný název.
Do budoucna se chci zaměřit více na, jak to říct, mé myšlenkové pochody ? Jo, to je to slovo.
Ovšem, že se tady budou pořád objevovat mé ranní kaše a mých plků o cvičení se taktéž jen tak nezbavíte :D. Jen to nebude to jediné.
A s tím se nese i odkrytí alespoň části mého soukromí.


Co se týče adresy blogu, s tou jsem velmi spokojená.
Proč ? Vypovídá přesně o záměru toho všeho. THE RIGHT ME = PRAVÉ JÁ.
Už žádná anonymita. Kašlu na názory okolí.
Nedávno jsem četla jedno moudro, které mi utkvělo v paměti:
"Chceš-li být nadprůměrný, nesmíš dělat to, co průměr".
Tím rozhodně nechci říct, že jsem nadprůměr a kdo je průměr. Jen to, že tato krátká věta mi doslova otevřela oči.
Proč bych se měla bát dělat to, co chci ? Hlavní brzdou jsou naše představy, co by se mohlo stát. A často si představujeme to nejhorší.
Pravdou je, že velká část našich představ by se ani nestali.
Sami si řekněte, kolik věcí jste neudělali, protože vás ovládli vaše představy.

No, co jsem chtěla k té adrese. Určitě jste si již všimli, co se stane po zadání staré adresy (www.fitmaddie.blogspot.cz). Jednoduše vás to přesměruje zde, na nynější blog.
Je mi jasné, že ztratím nějakou část čtenářů, protože to tady nebude jenom svaly a ovesná kaše. Ale to je v pořádku.
Takže zbrusu nová adresa WWW.THERIGHTME.BLOGSPOT.CZ :)!

Doteď jsem se prezentovala pod pseudonymem "Fit Maddie". Tomu je ale konec.
Kdo teda vlastně jsem ?
Docela normální 17 letá holka chodící do třetího ročníku na gymnáziu.
Typicky náladová, ale většinou pozitivně naladěná, společenská, ale den ve společnosti jen mě, pyžama, jídla a seriálů taky není k zahození.
Od malička miluji tanec, konkrétně street dance. Chodím do taneční skupiny Detroit.
Další má záliba už musí byt všem jasná - fitness a jídlo. Bez obojího bych se už obejít nemohla.
Patří to ke mně, a mé okolí už si na to taky zvyklo. Osobně jsem opravdu velký milovník jídla.
Ne nadarmo jsem si v prváku na adaptačním kurzu vysloužila přezdívku HLAD :D.

Jmenuji se Iveta, a nadále se budu představovat pod přezdívkou Ivet - TheRightMe.


Tak a je to. Identita odhalena :D. 
Mikiny si nevšímejte, jen je to teď jediná normální fotka, co mám na tomto notebooku. 
Tím bych chtěla udělat velkou tlustou čáru za minulostí a začít od začátku. 
A je jen a jen na vás, jestli mou cestu sledovat budete, či ne.
Budu ráda za každý váš názor :)

6 komentářů:

  1. Už se těším na tvoje články, ať už o fitness, jídle nebo jen tak o životě :) a vypadáš moc sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni..představovala jsem si tě úplně jinak (neber to nijak špatně..:)) :D Ale každopádně se moc těším na tvé články a jsem ráda, že si zpět :) Já jsem si taky založila nový blog, kam budu psát už i něco jiného, než jen jídlo..:) tak jestli chceš, koukni se :)
    www.evesadventure.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, neberu :D.
      ..taky jsem ráda, že jsem zase ve svém živlu :)

      Vymazat
  3. Hezky napsáno :) ...přeji ti tedy, ať ti plány vyjdou podle představ ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat