pátek 5. února 2016

Jak vložit odkaz do komentářů

Pomalu ale jistě se mi krátí jarní prázdniny #tochceš. Z krajů jsme si to letos odbyli první (Zlínský kraj) a už budeme jen tiše závidět. Tedy, jak kdo. Já budu klidně závidět i nahlas :D.
Nezbývá, než se těšit na další volno, a to už Velikonoční. Ale co, nebudu si stěžovat. 
Taky nemusely být prázdniny žádné, že. Díkybohužejsou.


Nyní se však přesunu k jádru věci - k novému příbytku na blogu. Jedná se o rubriku, kde se budu snažit popisovat nějaké blogerské tipy a rady. A ne jenom co se blogování týče, ale i jiných věcí.
Já rozhodně nejsem žádný expert a už vůbec nejsem hodna se za něj považovat, ale i o to málo, co znám, se s vámi ráda podělím. 
Taky si jsem vědoma toho, že je to úplně jiný šálek kávy, co se obsahu blogu týče. Ale jak jsem psala, plánovala jsem menší změnu. A ta změna zahrnuje i nějaké novinky :).

Jak vložit odkaz do komentáře. Praktika mnoho blogerů, kteří se snaží dát do povědomí svůj vlastní blog. Jedná se o nijak nerušící odkaz jen s vašim jménem, nikoli o sáhodlouhý, co zabere dva řádky. To už by potom rušit kapku mohlo.
Sama jsem po internetu hledala, jak na to. A tak jsem si řekla, že když už to vím, tak bych mohla poradit zase já vám. Jsem si jistá, že mnoho tady z vás už to zná. Ale taky jsem si jistá, že někdo určitě ne :D.

V čem je tedy zakopaný pes ? Jednoduše vložíte k vašemu komentáři tento odkaz:

<a href="http://therightme.blogspot.cz/">Ivet - TheRightMe</a>

Voila, odkaz v komentáři je na světě. Samozřejmě si červená políčka nahraďte vaší adresou a jménem.

P.S. Rozhodně vás neochudím o příspěvky z mého života, mého cvičení a ani o to, co jím. 
Všechno bude :).

So for now, bye!

4 komentáře:

  1. Děkuji moc za radu :) docela mě zajímalo, jak to funguje :D takže doufám, že se to povede ;)
    Jenny

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně to třeba leze na nervy. Nevím, proč si blogeři vkládají do komentářů na mém výsostném území, tedy na mém blogu, odkaz na svůj blog, když každý, alespoň průměrně iteligentní, bloger ví, že odkaz se dá najít u jména blogera.
    Číst můj blog, je jako být u mne doma na návštěvě, takže bych byla moc ráda, aby si návštěvy přestaly ke mě tahat svoje vlastní bačkory.
    Já si je k nikomu taky nenosím. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, chápu :). Každý má na to svůj názor.

      Vymazat
  3. Toto je skvelý návod a hlavne skvelý propagačný prostriedok pre vlastný blog. Ja ho využívam stále, mám ho uložený vo worde a do komentárov ho už len kopírujem.
    Bianka

    OdpovědětVymazat